2010. március 17., szerda

A del-amerikai resz lezarasa



A 10 legfantasztikusabb elmenyunk Del-Amerikaban:
=================================================
1. Iguazu (AR) - A vizeses
2. Pisac (Peru) - Inka romok
3. Purmamarca (AR) - a hetszinu hegy
4. Death Road (Bolivia) - Bicajozas
5. Talampaya/Moon Valley (AR) - A kanyon
6. Huacachina (Peru) - sandboarding a homokduneken
7. Buenos Aires (AR) - Argentin tango
8. Rio de Janeiro (BR) - A rioi latkep
9. Tambopata Eco Lodge (Peru) - A dzsungel tura
10. Arequipa (Peru) - Santa Catalina zarda


Teljesen mihaszna tenyek es adatok Argentinarol (amit az utikonyvekben nem talasz meg :) )

- valoszinuleg nincsenek sinterek, mert ennyi kobor kutyat meg eletunkben nem lattunk. Nehanyuk huseges kiseronkke is szegodott utunk soran.
- Soha ennyi meztelen noi mellet nem lattam. A nok itt barhol elokapjak a cickojukat, hogy megszoptassak a babaikat.
- A belvarosokban szinte minden utca egyiranyu.
- Szinte minden foteret Majus ternek vagy Julius 9-nek hivnak.
- Arra meg nem jottunk ra, hogy a keresztezodesekben milyen szabalyok szerint kozlekednek, de az biztos, hogy semilyen esszeruseget nem kovet a rendszeruk.

3 megjegyzés:

  1. Én nem is tudom eldönteni, hogy nekem melyik tetszett a legjobban. Persze csak képeken láttam, de azért így is bele tudtam képzelni magam a helyzetbe... ajh.. suli után fölpattanok egy repcsire, és utánatok megyek.. :D Jó lesz?!:P

    VálaszTörlés
  2. Hello CsL!

    Amig mosol, fozol es takaritasz ram, addig nekem nincs ellenvetesem! :))))
    Gyere, azutan a tobbit kitalaljuk. Majd irok az egyik bejegyzesben,hogy emberek mikent is tudnak lefaragni a szallaskoltsegekbol...Ne gondolj semmi illegalisra vagy erkolcstelenre :)Erdekel?

    Attila

    VálaszTörlés